Wolfteam Promo Kodu

Wolfteam Promo Kodlarını kullanarak farklı silahlara ve karaktere sahip olabilirsiniz.

Wolfteam Promo Kodları Nasıl Kullanılır?

Wolfteam Promo kodlarını kullanabilmeniz için öncelikle joygame adresine girerek üye girişi yapmanız gereklidir. Kullandığınız hediye koduna ait sürprizler portala giriş yaparken kullandığınız kullanıcı hesabına ait karaktere otomatik olarak yüklenecektir.

[giveaway gid='6']

Wolfteam Hediye Kodu İçeriği

  • 7 Günlük Tomita Yasuko
  • 7 Günlük Tommy-45
  • 7 Günlük XEM-8 OPS AT
  • 7 Günlük Z-36 AT

Wolfteam Promo Kodu” için 57 yorum yapıldı.

  1. OG_KarTAL diyor ki:

    arkadaşlar yakında promo kod geliyor… :)

  2. adkın23 diyor ki:

    og bıa doğru solemıs attım oldu teşekkür ederım og bıa

  3. kadir diyor ki:

    OG_abi benim ismim chpyeoy bana hediye gönderirmisin

  4. yusuf diyor ki:

    yaa lütfen yardım edin yok olmuyo promo kod yok ortalıkta . okadar beğenioz bari hediye gönderin ismim genralcelebi

  5. hakan diyor ki:

    kodları verin nolur

  6. eray33444433 diyor ki:

    yalan la

  7. fbgsss09 diyor ki:

    abi promo kodu nerde

  8. DrDeli35 diyor ki:

    og abilerim adamsınız en azından ufak bi hediye yollarmısınız ismim PargantaBlue

  9. taklacı diyor ki:

    og abi lutfen artik takla ve kosma altinla satilsin nakit cekemiyoruz biz nakit cekenler falan takir takir dm olduruyorlar taklayla lutfen artik altinla satin su kurt yeteneklerini

  10. OG_Raunen diyor ki:

    Ben OG_Raunen Artık Kod Almak Sıkıntılı Paradan Başka Çare Yok Arkadaşlar.. Joygame Haber Verdik Ama Olmadı Yakında Gelebilir.. Bende Bu Duruma Sinirlendim..

  11. wsreq diyor ki:

    artık wolfteam promo kod yokmu

  12. isimsiz diyor ki:

    sizin hesaplarınızı çaldılar

  13. Quorn diyor ki:

    HADiiii be

  14. wsreq diyor ki:

    abi ne zaman gelcek promo kodlar

  15. fb546336 diyor ki:

    daha ne kadar sabırlı olak yeter

  16. akın diyor ki:

    ulan yuh be 5 ay oldu hala gelmedi kodlar yuh artık

    • pantegra diyor ki:

      Joygameden talep ediyoruz fakat wolfteam için kod alabilmek çok sıkıntı. Yoksa dağıtmak isteriz neden istemeyelim.

      • zorbey614 diyor ki:

        ooooo artık ne kadar bekleyelim biz beklemek içinmi kayıt olduk kardeş biz prımı kadu için üye oldu hala kaç aygemti klan 0 diyor be yuh

        • pantegra diyor ki:

          zorbey614 bu sayfa daha evvel dağıtım yapılıp, bitmiş olan bir etkinliğe aittir. Yetkililerden talep ettik fakat wolfteam için kod veremeyeceklerini belirttiler. Bu nedenle boşuna beklemeyin. Dağıtım yapıyoruz diye kimseyi kandırmıyoruz.

  17. emir2666 diyor ki:

    hadi ne zaman gelcek kodlar

  18. emir2666 diyor ki:

    kod kalmamışşşş

  19. olmaniko159 diyor ki:

    beyler kodlar tükenmiş

  20. feronimo1 diyor ki:

    lan aççik sabilrli olun :D

  21. Wolfteam4458 diyor ki:

    yha Bu NE biçim Bir Adminki İnsanca Yetiştirerek Ver Şu kodları Artık Nasıl Bir Oyun Yönetiyonki VEriyrsan VEr Vermiyorsan Paylaşım yapma kardeşim

    • pantegra diyor ki:

      Biz oyun yönetmiyoruz, oyun tanıtımı yapıyor, oyun haberleri yayınlıyor ve oyun firmaları eğer verirse promo kod ve beta key dağıtımı yapıyoruz. Şubat tarihinde dağıtıma başladığımız wolfteam kodları çoktan tükendi ve firmadan da tekrardan bir etkinlik düzenlenmedi. Bu nedenle kendimiz kod üretip size dağıtmak durumunda değiliz. Ayrıca tarafımızdan da paylaşım yapılmıyor dağıttığımızla alakalı.

  22. kerm41 diyor ki:

    Kod isteriz

  23. akın diyor ki:

    yeterla verin şu kodlarııııııııııııııııııııııııııııııııııııııı

  24. yuksel diyor ki:

    kod verin

  25. eros diyor ki:

    adamım kod veriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin

  26. pantegra diyor ki:

    Konuda kodların tükendiğine dair bir yazı yazıyor arkadaşlar. Biz kimseyi kandırmıyoruz. Olmayan kodu da dağıtacak halimiz yok, doğru değil mi?

    • akın diyor ki:

      oho ama kaç gündür kod yok ne ayak

    • dursun acar diyor ki:

      yav arkadaş kod wolfteama lazım çabuk getirin bna değil ama wolfteamdaki tüm oyunculara yazık ayıptır gözünü seveyim yahuuuu!

    • olvendes diyor ki:

      gerekırse dagıtacan okadar kanmanya yapıolar al ordan ver mıllete yok fanta bılmemne ben kod ıcın 3 lıra paramı harcıcam allah allah ver su kodu ya alllah allah millet kod istiyo sen dion olmayan kodu mu dagıtacagız dagıtcan ıste yoksa sıte acma allahım ya :|

  27. akın diyor ki:

    arkadaşlar doğru söylüyo ne zaman gelcek kodlar bari yalan söylüyosanız diyinde bizide boşuna umutlandırmayın

  28. baris diyor ki:

    lan amk milleti bari kandırmayın!!!

  29. emre diyor ki:

    ya ne zaman gelcek hep oyalıyosunuzz

  30. akın diyor ki:

    yav ne zaman kod gelecek

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir


9 + = 15

Şu HTML etiketlerini ve özelliklerini kullanabilirsiniz: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>