Antin Quntin
Yayıncı
Oyun Türü
PvP
Var
Oyun Boyutu
1.2 GB ~
Fiyat
Ücretsiz
VN:F [1.9.22_1171]
Grafik
Kontrol
Özelleştirme
Puan: 8.9/10 ( Toplam Oy: 38 )
Genel Puan
  • Oyun Tanıtımı
  • Görüntüler
  • Videolar
  • Gereksinimler
  • Haberler

Antin Quntin (AQ Online), sıradışı karikatüristik ve eğlendirici grafikler ile karşımıza çıkan ücretsiz Türkçe MMOFPS oyundur. Oyun GameTürk firması tarafından yayınlanmakta olup grafiklerinin ve türünün benzerliği bakımından daha önceleri tanıttığımız Battlefield Heroes oyununa çok benzemektedir. Battlefield Heroes oyununu denemek için oynadığımız vakit gerçekten çok eğlenmiştik. Özellikle de tank ve uçak kullanmak ayrı bir keyif veriyordu insana.

Antin Quntin Online’da birbirinden komik oyun karakterleri ile oynayabilir, eğlenceli modlarla ve eğlenceli haritalarda harika bir zaman geçirebilirsiniz. Oyunun sloganı da bu dediklerimizi doğruluyor. “En Antin Quntin, En Delikanlı, En Matrak FPS Oyunu” Ayrıca oyunda upgrade (yükseltme) sistemi de mevcuttur. Bu sistem sayesinde silahlarınızı yükselterek daha profesyonel hale getirebileceksiniz hatta silah birleştirme özelliği ile de silahlarınızı birleştirerek ultra silahlar elde edebileceksiniz.

AQ Online hakkında haber almak için wikioyun facebook ve wikioyun twitter adreslerimizi takip edebilirsiniz.

Antin Quntin (AQ Online) Resimleri

Antin Quntin (AQ Online) Tanıtım Videosu

Antin Quntin (AQ Online) Sistem Gereksinimleri

  • İşlemci: Dual Core 2.4 GHz
  • Ekran Kartı: Ge Force 8800GTX, Radeon HD3870, GeForce 6600GT, Radeon 9800 PRO
  • RAM: 2 GB
  • İşletim Sistemi: Windows 8/ 7 / Vista / XP
  • Ekran: En az 1024x720 ekran çözünürlüğü
  • HDD: 2 GB ve üzeri
  • eren

    beyler bende bu sisteme uygun deil yazıo windovs 8.1 nası oluo

  • osman

    diyoki bu işleme istenen işlem için yükseltme gerekiyo

  • ölüncülburak

    bu oyun nasıl oynanır

  • ömer kayra

    ben bu oyunu burak abiden ögrendim şimdi ben bu oyunda 20 lwl lim oyun adımda cego gercekten mükemmel bi oyun 4564565456 yıldızı haketen bi oyun

    • alperen

      bende ondan ögrendim

  • emre

    rezil bir oyundur bu oyun paraya dayalı

    • emirhan

      bende

  • http://www.wikioyun.net pantegra

    İndirme bağlantısı güncellenmiştir. Sorun yaşayan arkadaşlar yeni oyun dosyası ile oyuna bağlanabilirler.

  • Hakan

    BEN BURAK OYUNDAYLA OYNADIM

    • emrehaktanır

      evet doğru izledim vidyosunu

    • burak

      vallamı

  • metin

    cunku bende ilk indirdgim de calis miyor du ama kapatik actim da calicti

  • azrail

    ya oyunu indiremiyorum hata veriyor yardım edin ya

    • metin

      lan bir tek facebook degil ki ondan sonra kayit olacaksin ondan sonra e-posta nin icine baki caksin oturumu kapat ac indir ondan sonra calisiyor

  • asd

    la bence bu oyun bozuk

  • ali

    beyler facebook uzerinden oldum kayıt ama şifreyi girince unknowed yazıyo hata veriyooo

  • Slender MAN

    abi ben downloadera griom bekliyom setup açılmıyo

  • xvgfg

    ya sayfaya gidiom kayıt ol şeyi çıkmıyo

  • yunus

    yhaa bu AQ online oyunu nerden kayıt oluyoruz

    • http://www.wikioyun.net pantegra

      Bu sayfanın başındaki Kayıt Ol yazan düğmeye tıklamanız yeterli.

      • DeLPieR0

        qardesim indir kayıt a tıklıyıom msn gelmio uste hata olusuo bi yardım

        • http://www.wikioyun.net pantegra

          msn derken?

      • İSMET

        SONRA NEREYE TIKLIYCAZ